Menu Sluiten

Verhuur Werkplek Met Maatschappelijke Zetel

Offis� is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een �cht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

Meer info

tags: Virtueel Kantoor Huren Antwerpen – Virtueel Kantoor Antwerpen – Huur Virtueel Kantoor Antwerpen – Virtueel Zakenadres Antwerpen – Advies Virtueel Kantoor Antwerpen – 

Wenst u meer info over verhuur werkplek met maatschappelijke zetel kijk dan vlug op https://offis.be | Verhuur Werkplek Met Maatschappelijke Zetel

Kantoren | Postbussen | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Verhuur werkplek met maatschappelijke zetel

home kantoren overzicht privkantoren coworking places flex places virtueel kantoor vergaderzalen groeiatelier overzicht residentile coaches in residence coaches ondernemersbib sprekers over ajuinlei overzicht wie is wie bewoners bereikbaarheid nieuws contact menu home kantoren vergaderzalen groeiatelier over ajuinlei contact submenu overzicht privkantoren coworking places flex places virtueel kantoor submenu prsentation bureaux privs espaces partags espaces flexibles bureau virtuel nl en fr kies je eigen werkomgeving welke huurformule je ook kiest je geniet van dezelfde ruime dienstverlening en mogelijkheid tot coaching en advies. Bij interesse kan u ons ten alle tijden bereiken via emailprotected of . Opleidingskalender juni laquo raquo m d w d v z z privkantoren volledig uitgerust verhuur werkplek met maatschappelijke zetel prijzen Flexibele huurmogelijkheden.lees verder coworking places deel je werkplek met andere gedreven professionals. Volledig uitgerust. Flexibele huurmogelijkheden.lees verder flex places een eigen werkplek alleen wanneer je die nodig hebt. .

skip to content rivium business park welkom huur uw kantoor uw fullservice kantoor offerte blog contact faq reserveer nu in stappen je kantoor verhuizen zonder kopzorgen april april secretaresse ruil je je home office binnenkort in voor een professioneel huurkantoor of verhuis je naar een nieuw kantoor hoe dan ook is een goede voorbereiding onmisbaar. Je wilt tenslotte niet veel tijd verliezen aan de verhuizing en zo snel mogelijk weer aan de slag. Stap selecteren wees kritisch welke zaken verhuizen mee en welke niet moet je die papieren dossiers van jaar oud echt bewaren en neem je je onbetrouwbare printer mee of is dit het moment voor een nieuwe maak eerst een strenge selectie en bespaar jezelf onnodig gesleur. Maak ook op voorhand een inventaris van spullen die je nog moet aankopen zodat je nieuwe kantoor snel instapklaar is. Stap inpakken zorg dat je alle nodige inpak en beschermmaterialen voorhanden hebt wanneer je begint in te pakken. Voorzie genoeg stevige verhuisdozen mt labels krantenpapier noppe.

Interesse in Verhuur werkplek met maatschappelijke zetel

home te koop woningen gronden commercieel te huur kantoren commercieel contact schatting onze diensten referenties menu labels kantoor hasselt titles.parkingspots vorige volgende op de kaart bekijken delen facebook twitter linkedin linkedin email omschrijving ref. kantoorruimte gemeubeld plaatsen maatschappelijke zetel mogelijk onze bemeubelde deelkantoren zijn de ideale oplossing voor starters of ondernemers die hun privadres en zakelijk adres willen gescheiden houden. En dit voor slechts euro maand. Excl. Btw ook voor buitenlandse firma s die een uitvalsbasis in belgi willen. U beschikt over een werkplek met alle faciliteiten van een echt kantoor. Supersnel internet gratis parking professioneel en prestigieus gebouw postbeheer en nazending. Ook voor korte termijn mogelijk. vanaf maanden Wat beogen we met verhuur werkplek met maatschappelijke zetel Plaatsen van maatschappelijke zetel en inschrijving in kbo op dit adres is mogelijk. Geen waarborg vereist. Uw contact vragen over d.